Παρουσίαση Μαθήματος
Με κατάλληλες δραστηριότητες οι μαθητές της Γ΄ Λυκείου αναμένεται να καταστούν ικανοί να:
- Αναγνωρίζουν τις ιδιότητες της παραγώγου μιας συνάρτησης και τις εφαρμόζουν στη μελέτη συνάρτησης.
- Αναγνωρίζουν την έννοια της πιθανότητας και τη χρησιμοποιούν σε προβλήματα.
- Επεξεργάζονται στατιστικά δεδομένα και ερμηνεύουν κριτικά τα στατιστικά συμπεράσματα.
Βιβλιογραφία
- ΜΑΡΙΝΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ, Προσωπικές σημειώσεις – Παρατηρήσεις.
- ΑΔΑΜΟΠΟΥΛΟΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ, ΔΑΜΙΑΝΟΥ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ, ΣΒΕΡΚΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ, Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής, Αθήνα, Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων “Διόφαντος”.
- ALIGNIAK G., (1995) Themes Mathematiques (nouvelle collection) Θέματα Μαθηματικών, Αθήνα, Αίθρα.
- ΜΙΧΑΛΗΣ ΑΜΟΙΡΑΔΑΚΗΣ, ΜΑΡΙΝΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ, Μαθηματικά Γενικής Παιδείας Γ’ Λυκείου, Εκδόσεις Φροντιστηρίου “Το Μάθημα”.
- ΓΚΑΤΖΟΥΛΗ Κ., Μαθηματικά Γ’ Λυκείου Γενικής Παιδείας, Θεσσαλονίκη, Γκατζούλη.
- ΚΑΝΔΥΛΑΣ Π., (1999) Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής Γ’ Λυκείου: Διαφορικός Λογισμός – Στατιστική – Πιθανότητες, Θεσσαλονίκη, Κάνδυλας.
- ΜΑΝΤΑΣ Ι., ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟΣ Θ., (1999) Μαθηματικά Γ’ Λυκείου: Διαφορικός Λογισμός – Στατιστική – Πιθανότητες, Αθήνα, Μαντά.
- ΜΠΑΪΛΑΚΗΣ Γ., (2001) Διαγωνίσματα Μαθηματικών Γ’ Λυκείου Γενικής Παιδείας, Αθήνα, Σαββάλα.
- ΜΠΑΡΛΑΣ Α. (2003) Μαθηματικά Γ’ Λυκείου Γενικής Παιδείας, Αθήνα, Ελληνοεκδοτική.
- SERGEI D., (1996) Συλλογή Ασκήσεων (Collection d` exercises): Θέματα Μαθηματικών, Αθήνα, Αίθρα.
- ΣΚΥΦΑΣ Α., ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ Ν., ΚΑΓΙΑΣ Χ., ΓΙΑΝΝΑΚΟΣ Π., (2001) Μαθηματικά Γενικής Παιδείας Γ’ Ενιαίου Λυκείου: Κριτήρια Αξιολόγησης, Αθήνα, Ελληνικά Γράμματα.
- ΣΠΑΝΔΑΓΟΣ Β., ΣΠΑΝΔΑΓΟΥ Ρ., (2000) Μαθηματικά Γενικής Παιδείας για τη Γ’ Τάξη του Ενιαίου Λυκείου, Αθήνα, Αίθρα.
- ΤΡΑΓΑΝΙΤΗΣ. Π. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ 2003 Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής, Αθήνα, Σαββάλα.
- ΧΑΡ. ΣΤΕΡΓΙΟΥ/ ΧΡ. ΝΑΚΗΣ/ ΙΩΑΝ. ΣΤΕΡΓΙΟΥ 2005 Μαθηματικά Γενικής Παιδείας Γ’ λυκείου, Αθήνα, Σαββάλα.