Παρουσίαση Μαθήματος
Με κατάλληλες δραστηριότητες οι μαθητές της Β΄ Λυκείου αναμένεται να καταστούν ικανοί να:
- Αναγνωρίζουν ότι το εμβαδόν εισάγεται σαν μια άλλη δυνατότητα σύγκρισης
κυρτών σχημάτων που δεν είναι ούτε ίσα, ούτε όμοια.
- Αναγνωρίζουν ότι τα κανονικά πολύγωνα εγγράφονται και περιγράφονται σε κύκλο.
- Υπολογίζουν το μήκος και το εμβαδόν κύκλου.
- Κατανοούν τις σχέσεις παραλληλίας και καθετότητας στο χώρο.
- Μελετούν τα βασικά γεωμετρικά στερεά και υπολογίζουν τον όγκο και την επιφάνειά τους.
Βιβλιογραφία
- ΜΑΡΙΝΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ , Προσωπικές σημειώσεις – Παρατηρήσεις.
- ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΗΛΙΑΣ, ΒΛΑΜΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ, ΚΑΤΣΟΥΛΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΜΑΡΚΑΤΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ, ΣΙΔΕΡΗΣ ΠΟΛΥΧΡΟΝΗΣ, Ευκλείδια Γεωμετρία, Αθήνα, Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων “Διόφαντος”.
- ΓΕΩΡΓΙΟΣ Η. ΚΟΛΛΙΑΣ, Γεωμετρία Β’ Λυκείου, Εκδόσεις Σαββάλα.