Περιγραφή Μαθήματος
Η διδασκαλία των Μαθηματικών στην Α΄ Λυκείου έχει δύο κεντρικούς στόχους. Την ολοκλήρωση της μαθηματικής εκπαίδευσης που οι μαθητές απέκτησαν στο Δημοτικό και στο Γυμνάσιο και ταυτόχρονα το πέρασμα σε έναν πιο προωθημένο, θεωρητικό μαθηματικό τρόπο σκέψης. Βασικά στοιχεία αυτού του τρόπου σκέψης είναι η «αυστηρή» χρήση μαθηματικής ορολογίας και συμβολισμού, οι ορισμοί των εννοιών και η θεωρητική απόδειξη των ισχυρισμών. Στο συγκεκριμένο πλαίσιο θα ασχοληθούμε με:
- Σύνολα.
- Πράξεις και οι ιδιότητες τους.
- Εξισώσεις 1ου και 2ου Βαθμού.
- Ανισώσεις 1ου και 2ου Βαθμού.
- Ακολουθίες Πραγματικών Αριθμών
- Συναρτήσεις.
Βιβλιογραφία
- ΜΑΡΙΝΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ , Προσωπικές σημειώσεις – Παρατηρήσεις.
- Σ.ΑΝΔΡΕΑΔΑΚΗΣ, Β. ΚΑΤΣΑΡΓΥΡΗΣ, Σ. ΠΑΠΑΣΤΑΥΡΙΔΗΣ, Γ.ΠΟΛΥΖΟΣ, Α. ΣΒΕΡΚΟΣ, Λ. ΑΔΑΜΟΠΟΥΛΟΣ, Χ. ΔΑΜΙΑΝΟΥ, Άλγεβρα και στοιχεία πιθανοτήτων, Αθήνα, Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων “Διόφαντος”.
- ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ Π. ΤΡΑΓΑΝΙΤΗΣ, Άλγεβρα Α’ Λυκείου Γενικής Παιδείας, Α’ Τεύχος, Εκδόσεις Σαββάλα.
- ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ Π. ΤΡΑΓΑΝΙΤΗΣ, Άλγεβρα Α’ Λυκείου Γενικής Παιδείας, Β’ Τεύχος, Εκδόσεις Σαββάλα.
- ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Χ. ΜΠΑΡΛΑΣ, Άλγεβρα Α’ Λυκείου, Α’ Τεύχος, Εκδόσεις Ελληνοεκδοτική.
- ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Χ. ΜΠΑΡΛΑΣ, Άλγεβρα Α’ Λυκείου, Β’ Τεύχος, Εκδόσεις Ελληνοεκδοτική.
- ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ, Άλγεβρα Α’ Λυκείου, Α’ Τεύχος, Εκδόσεις Σαββάλα.
- ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ, Άλγεβρα Α’ Λυκείου, Β’ Τεύχος, Εκδόσεις Σαββάλα.
- ΘΑΝΑΣΗΣ Π. ΞΕΝΟΣ, Άλγεβρα Α’ Λυκείου, Εκδόσεις Ζήτη.